BEZMAKSAS PIEGĀDE

NOSŪTĪŠANA UZREIZ

PRECES VAR ATGRIEZT LĪDZ 8.1.2025

JAUNAS AKCIJAS UN PIEDĀVĀJUMI KATRU DIENU

Vēlmju saraksts

0

Grozs

Grozs

Jūsu iepirkuma grozs ir tukšs!

Izmainīsim to!

-0.00 €

0.00 €

Let uz grozu

Izvēlne

Vispārējie noteikumi un nosacījumi

Spēkā no 29.5.2024
 
Uzņēmums FC ecom sro, kura juridiskā adrese ir  Ľudovíta Stárka 2864, Trenčín 911 05., IČO: 51 750 155, IČ DPH : SK2120774106 ir reģistrēts Trenčín apgabaltiesas komercreģistrā, nodaļa: Sro, lietas Nr .: 36568 / R (turpmāk tekstā saukts par pārdevēju, "FROGIES" "vai" FC ecom ") ir tiešsaistes veikala operators vietnē www.frogies.com ar moderniem tekstilizstrādājumiem, apaviem un citām precēm. Šie vispārējie noteikumi sīkāk definē un precizē pārdevēja, kas ir FC ecom sro, un pircēja (turpmāk tekstā - “klients” - fiziska vai juridiska persona, vai “patērētājs”) tiesības un pienākumus preču pārdošanā tiešsaistē.Visas šādas līgumattiecības regulē vispārīgi saistošie Slovākijas Republikas noteikumi, noslēgtais pirkuma līgums un šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kas attiecas uz klientiem un apmeklētājiem. Pārdevējs var mainīt un mainīt šos Vispārīgos noteikumus jebkurā laikā. Šīs izmaiņas un izmaiņas  neietekmē līgumattiecības, kas izveidotas Vispārīgo noteikumu un nosacījumu iepriekšējās versijas spēkā stāšanās dienā.
 
Saturs
1 Definīcijas
2 Reģistrācija
3 Preces un preču cenas
4 Pirkuma vienošanās
5 Atkāpšanās no līguma (preču atgriešana un apmaiņa)
6 Garantija
7 Apmaksas nosacījumi
8 Dāvanu kuponi un atlaižu kodi
9.Papildus pakalpojumi
10 Preču pārvadāšana un piegāde
11 Personīgās informācijas aizsardzība
12 Likums, uzraudzība un strīdu izšķiršana
13 Gala piezīmes
 
1 Definīcijas
1.1 Termini un definīcijas, kas izmantoti vispārējos Noteikumos un Nosacījumos:
"Pārdevējs" - “FROGIES”, “mēs”, “mūs” vai “mums” attiecas uz uzņēmumu FC ecom, s.r.o.
"Patērētājs" - pircējs, kurš ir fiziska persona
"Līgums" - līgums par preču pārdošanu un pirkšanu starp patērētāju un kompāniju FC ecom.
"Klients" - FROGIES mājas lapas lietotājs, patērētājs (fiziska persona) vai juridiskais klients.
"Preces" - preces, kuras izliktas apskatei FROGIES mājas lapā un paredzētas tirdzniecībai.
"Personīgā informācija" - informācija, kuru klients sniedz par sevi reģistrējoties mājas lapā vai veicot pasūtījumu.
"Noteikumi" - šie vispārējie Noteikumi un Nosacījumi.
"B2B" ir saīsinājums no Business To Business un nozīmē uzņēmuma klientu attiecības un komunikāciju ar juridiskām personām, kā arī biznesa transakcijas starp uzņēmumiem.
"Uzņēmējs" - persona, kura atbilst definīcijai § 2 para. 2 Aktā no. 513/1991 Coll., Commercial Code.
"Mājas lapa" - mājas lapa www.frogies.lv
 
2 Reģistrācija
2.1 Reģistrācija un personīgās informācijas sniegšana
(a) Reģistrācija nav obligāta un tā ir bez maksas.
(b) ja Jūs izvēlaties reģistrēties, lietotāja kontā varēsiet sekot pasūtījuma statusam, kā arī sistēma automātiski piedāvās Jūsu adresi nākošajā pirkumā.
(c) reģistrējoties mājas lapā Jūs apliecinat, ka:
i. Personīgā informācija, kuru sniedzat reģistrācijas laikā, ir patiesa, pilnīga, aktuāla un akurāti aizpildīta.
(d) Jūs tāpat apliecinat, ka reģistrācijas laikā neuzdosieties par citu personu vai neizmantosiet nepareizus vai nepatiesus datus, vai jebkā citādāk neietekmēsiet reģistrāciju ļaunprātīgi.
 
3 Preces un preču cenas
3.1 Preču apraksts
(a) Vispārējs galveno preces iezīmju apraksts pieejams pie katras preces mūsu mājas lapā - tādā apmērā, kādā saņemts no piegādātājiem/ražotājiem.
(b) mēs cenšamies nodrošināt pēc iespējas pilnīgāku preču aprakstu ar attēliem. Lūdzam ņemt vērā, ka krāsas monitorā var atspoguļoties atšķirīgi atkarībā no Jūsu iestatījumiem.
 
3.2 Preču piedāvājums
Preču piedāvājums ir izvēlētās preces, kas tiek piedāvātas caur katalogu tiešsaistes veikala vietnē, kur pārdevējs paziņo klientam pirms pirkuma līguma noslēgšanas. pirms pasūtījuma iesniegšanas skaidri un saprotami norāda preču galvenās īpašības vai pakalpojuma raksturu, kā arī citus juridiski prasītos faktus, ciktāl tas ir piemērots izmantotajiem saziņas līdzekļiem.
 
3.3 Preču cena
(a) Preču cenas mājas lapā norādītas Eiro, iekļaujot PVN, bet neiekļaujot piegādes maksas vai pakalpojuma maksu par pasūtījuma apmaksu kurjeram, ja tādas ir.
(b) Preču sortiments un cenas var būt mainīgi, kā arī iespējams, ka spēkā ir ierobežota laika piedāvājumi.
(c) FROGIES nav pienākums pārdot Jums preces, kuru cenas norādītas kļūdaini.
 
4 Pirkuma vienošanās
4.1 Pirkuma vienošanās noslēgšana
(a) Līgums starp Jums un FROGIES tiek noslēgts saskaņā ar Slovākijas likumdošanu.
(b) Līguma attiecības starp pārdevēju un patērētāju (pircēju) paredz preču pasūtīšanu un piegādi, kā arī nosaka pienākumu patērātājam par preci norēķināties pārdevējam. Pārdevējs apstiprina pasūtījuma saņemšanu ar e-pasta ziņojumu uz pasūtījumā norādīto pircēja e-pasta adresi.
(c) Visas maksas, kas varētu būt radušās līguma noslēgšanai nepieciešamās saziņas laikā (piemēram, maksa par interneta savienojumu vai telefonu) tiek segta no paša pircēja puses.
(d) Atteikties no jaunumu saņemšanas varat ar linku e-pasta noslēgumā, izmantojot jebkuru e-pastu, kas nav vecāks par 30 dienām.
(e) Pabeidzot pirkumu, klients automātiski piesakās jaunumu saņemšanai.
 
4.2 Pasūtījuma noformēšana
(a) Mūsu mājas lapā izvēlieties preci un tās izmēru un nospiediet podziņu "Pievienot grozam".
(b) Pirms pasūtījuma apstiprināšanas varat pārbaudīt Preču daudzumu, krāsu un izmēru, kā arī pilnībā izņemt Preces no iepirkumu groza.
(c) Izvēlieties Jums ērtāko pasūtījuma apmaksas un piegādes veidu.
(d) Jums būs jāievada savi Personas dati, norēķinu adrese (kurai ir jāatbilst jūsu maksājumu kartes adresei) un piegādes adrese. Ja esat reģistrēts lietotājs, Jums būs jāpieslēdzas. Ja esat jauns lietotājs, varēsiet reģistrēties Tīmekļa vietnē. Veicot pirkumu, nepieciešams atzīmēt, ka piekrītat Noteikumiem un Nosacījumiem, kā arī piekrītat personas informācijas apstrādei.
(e) Pirms pasūtījuma apstiprināšanas pārskatiet savu iepirkumu grozu, pārliecinoties, ka visas specifikācijas, piemēram, izmērs un krāsa, atbilst Jūsu prasībām, un pēc tam noklikšķiniet uz “Apstiprināt pasūtījumu”. Ja esat izvēlējies maksāt ar karti, Jūs tiksiet novirzīts uz droša maksājuma tīmekļa vietni.
(f) Veicot pasūtījumu šajā Tīmekļa vietnē, Jūs garantējat, ka esat rīcībspējīgs un tiesībspējīgs slēgt saistošus līgumus un ka esat sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu.
(g) Tiklīdz pasūtījums ir noformēts, papildināt to vai mainīt iekļauto preču krāsu/izmēru vairs nav iespējams. Ja pasūtījumu nepieciešams anulēt, lūdzam iesūtīt brīvas formas rīkojumu, iekļaujot pasūtījuma numuru, uz e-pastu [email protected]  vai nepieciešamības gadījumā sazināties ar Klientu atbalsta komandu.
Pasūtījumu iespējams anulēt, kamēr tas vēl nav iepakots un nodots sūtīšanai.
 
4.3 Pasūtījumu apvienošana
FROGIES neveic pasūtījumu apvienošanu.
 
4.4 Līgumu arhīvs
(a) Līgumi, kas noslēgti starp FROGIES un mūsu klientiem, tiek glabāti elektroniskā arhīvā, kuram reģistrētie mājas lapas lietotāji var piekļūt caur savu lietotāja kontu. Visi līgumi tiek glabāti vismaz piecus gadus, taču ne ilgāk kā spēkā esošajā likumā noteiktajā kārtībā.
 
4.5 Biznesa sadarbība (B2B)
Pasūtījumus mūsu mājas lapā iespējams noformēt arī kā uzņēmumam. Ja vēlaties noformēt pasūtījumu uz uzņēmuma vārda, jāizpilda sakojošie nosacījumi:
I. Lai veiktu pasūtījumu, Jums jābūt reģistrētam mūsu mājas lapas lietotājam - vairāk informācijas par reģistrēšanos pieejams punktā 2.2 Reģistrācija un uzņēmuma informācijas iesniegšana.
II. Lietotāja konta informācijas sadaļā pievienojiet uzņēmuma identifikācijas informāciju. Uzņēmuma adresei jāsakrīt ar piegādes adresi.
III. No mūsu puses tiek veikta pārbaude saskaņā ar iesniegto informāciju. Ja informācija ir pareiza, tiek veikta klienta apstiprināšana.
IV. Veicot pasūtījumu mūsu mājas lapā, pieslēdzieties lietotāja kontam un veiciet preču izvēli. Kad iepirkumu grozā atzīmēsiet piegādei reģistrēto uzņēmuma adresi, pirkuma cena tiks automātiski mainīta, atņemot PVN izdevumus.
 
5 Atkāpšanās no līguma (preču atgriešana un apmaiņa)
 Kā Patērētājam Jums ir tiesības pārdomāt 60 dienu laikā no Preču saņemšanas dienas un izlemt atgriezt preces. Jūs varat atcelt jebkuru tiešsaistē pasūtīto Preci saskaņā ar šajā nodaļā minētajiem noteikumiem, izņemot likumā noteiktās Preces, kas ir šādas:
i. individualizētas vai ekskluzīvas Preces;
ii. Preces, kas ātri bojājas vai kuru derīguma termiņš ir īss;
iii. Preces, kuras ir aizzīmogotas veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja esat noņēmis zīmogu;
iv. Preces, kas pēc piegādes ir sajauktas un nav atdalāmas.
 
5.1 Vienošanās par atgriešanas periodu
(a) Termiņš, kas noteikts 5.1 punktā, sākas līguma noslēgšanas dienā un:
i. no Preču pārņemšanas dienas;
ii. no dienas, kad tiek pārņemta pēdējo preču piegāde (ja tiek noslēgts Līgums par vairāku Preču veidu vai par vairāku daļu piegādi); vai
iii. no dienas, kad tiek pārņemta pirmā Preču piegāde (ja tiek noslēgts Līgums par regulāru Preču piegādi).
(b) Atcelšanas periods beidzas pēc 60 dienām no Preču piegādes dienas. Ja pasūtījums sastāv no vairākām vienībām vai daļām, kas tiek piegādātas dažādās dienās, tad atcelšanas periods (attiecībā uz pasūtījumu kopumā) beidzas pēc 60 dienām no dienas, kad piegādāta pēdējā vienība vai daļa.
 
5.2 Kā atkāpties no līguma
Jūs varat noformēt preču atgriešanu, izmantojot Tīmekļa vietnes veidlapu, kur Jums tiks lūgts norādīt informāciju par sevi un par attiecīgo pasūtījumu. Par preces atgriešanu Jūs varat paziņot izmantojot mūsu e-pasta adresi  [email protected]
 Pēc veidlapas aizpildīšanas preci nepieciešams nosūtīt atpakaļ ar Omniva pakomātu. Atgriešanas cena ir 2,79 EUR. Summa tiks atskaitīta no summas par atgrieztajām precēm.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka apakšveļu nevar atgriezt higiēnas apsvērumu dēļ.
 
5.3 Preču atgriešana
(a) Jūs varat noformēt preču atgriešanu, izmantojot Tīmekļa vietnes veidlapu.
Atgrieztajām Precēm jābūt nebojātām, tīrām, oriģinālajā iepakojumā, tās nedrīkst būt valkātas, tām jābūt ar pievienotām oriģinālajām etiķetēm un tādā stāvoklī un vērtībā, kādā Preces saņēmāt. Preces ir jāatgriež pilnībā, t. i., kopā ar piegādātajiem piederumiem, pilnīgu dokumentāciju un dāvanām, ja tādas ir.
(b) Jums ir jānosūta Preces caur Omniva atgriešanas punktiem ne vēlāk kā 60 dienu laikā no dienas, kad FROGIES tika informēts par darījuma atcelšanu. 
(c) Ja Jums liekas, ka saņēmāt brāķētu preci, lūdzam atgriezt preci FROGIES un norādīt sekojošu informāciju:
• Pasūtījuma numurs
• Preces modeļa kods / Preces nosaukums
• Informācija par defektu
(d) Jebkura atgriešana ir tikai Jūsu atbildība. Preču atgriešana veicama caur Omniva nosūtīšanas punktiem. Jums jāmaksā par visām atgriešanas piegādes izmaksām, ja tādas ir, izņemot gadījumus, kad esam Jums nosūtījuši jebkuru preci kļūdaini. Ja Preces pēc sava rakstura nevar atgriezt caur Omniva sistēmu, mēs iekasēsim no Jums savākšanas maksu.
(e) Ņemiet vērā, ka, ja Preces tiek piegādātas kopā ar jebkādām dāvanām, mēs ar Jums noslēdzam ziedojuma līgumu ar nosacījumu, ka šāds ziedojuma līgums tiek izbeigts, tiklīdz Klients ir atcēlis Līgumu saskaņā ar šo 5. punktu. Līdz ar to Jums ir jāatgriež Preces kopā ar dāvanām un visu, kas iegūts saistībā ar Precēm; ja atgriešana netiek veikta pilnībā, šī situācija tiks uzskatīta par netaisnīgu iedzīvošanos. Ja peļņa, kas iegūta nepamatotas iedzīvošanās rezultātā, nevar tikt atgriezta, FROGIES  ir tiesīgs pieprasīt naudas kompensāciju parastās cenas apmērā.

(f) Jums ir juridisks pienākums rūpēties par Precēm, kamēr tās atrodas Jūsu rīcībā. Ja Jūs neizpildīsiet šo pienākumu, FROGIES  var būt tiesības vērsties pret Jums, lai saņemtu kompensāciju. Tas attiecas uz visām Precēm, kuras tiek atgrieztas.

g) Lūgums nosūtīt preces, par kurām tiek iesniegta pretenzija, tīras un higiēniski drošas.
 
5.4 Preču maiņa
(a) Preču maiņa  nav iespējama. 
 
5.5 Naudas atmaksa
(a) FROGIES  pilnībā atmaksās Jums par Precēm, kuras atgriežat saskaņā ar šo 5. punktu vispārējos Noteikumos un Nosacījumos.
(b) Ja atgriežat visas pasūtījumā ietvertās Preces, FROGIES  atmaksās arī Jūsu sākotnējās piegādes izmaksas, bet tikai līdz standarta piegādes maksas apjomam. Mēs nevaram atmaksāt jebkādas piegādes maksas papildu izmaksas. Ja neatgriežat visas pasūtījumā ietvertās Preces, FROGIES neatmaksās Jūsu sākotnējās piegādes izmaksas.
(c) Pēc atmaksas saņemšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pasta vēstuli, kurā būs norādīta atmaksātā summa un preces, kuras mēs no Jums esam saņēmuši. Mēs atmaksāsim naudu uz kontu, kuru norādījāt tiešsaistes atgriešanas veidlapā, vai ar to pašu maksājumu veidu, kuru sākotnēji izmantojāt, lai veiktu maksājumu (izņemot pēcapmaksu). Mēs bez liekas kavēšanās atmaksāsim Jūsu naudu pēc preces saņemšanas un pārbaudes mūsu centrālajā noliktavā Beckovā, Slovākijā.
 
6 Garantija
6.1 Preces ar defektu
Ja piegādātajām precēm ir acīmredzami materiālu vai ražošanas defekti, ieskaitot preču bojājumus pārvadāšanas laikā, nekavējoties ziņojiet par šiem defektiem mums vai pārvadātājam, kurš piegādā preces. Tomēr prasības neiesniegšana neietekmē jūsu juridiskās prasības. Par visiem iegādāto preču trūkumiem, kas rodas likumā noteiktajā garantijas laikā, jūs varat pieprasīt papildu izpildi un, ja likumā noteiktie nosacījumi ir izpildīti, papildu prasības par cenas samazināšanu vai atsaukšanu.
 
6.2 Garantijas periods
(a) Garantijas perioda termiņš ir 24 mēneši, skaitot no dienas, kurā klients saņēma preci. Garantija nesedz mehāniskas dabas bojājumus vai bojājumus, kurus radījusi preces nepareiza lietošana vai kopšana, vai, ja bojājumu radījusi ļaunprātīga rīcība.
(b) Jebkura prasība par bojātām precēm (ar defektu) jāpiesaka bez ilgas kavēšanās. Vēlākais periods, kad nepieciešams iesniegt prasību, ir 24 mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža.
 
6.3 Mūsu atbildība
(a) Mēs neuzņemsimies atbildību par to, ka netiek ievērotas īpašās norādes par kopšanu, kas norādītas Precēs vai Preču iepakojumā.
(b) Mēs neesam atbildīgi par jebkādiem tiešiem, netiešiem, īpašiem, nejaušiem, tipiskiem, sodāmiem vai izrietošiem bojājumiem, zaudējumiem vai zaudēto peļņu, datiem vai citiem nemateriālajiem aktīviem tiktāl, ciktāl to pieļauj piemērojamie tiesību akti. Šis izņēmums attiecas arī uz gadījumiem, kad mums ir darīts zināms, esam zinājuši vai mums vajadzēja zināt, ka šādi zaudējumi ir iespējami. Neviena daļa no šiem Noteikumiem nedarbojas, lai ierobežotu vai izslēgtu atbildību, ko nevar ierobežot vai izslēgt saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Visos gadījumos un tiktāl, ciktāl to pieļauj piemērojamie tiesību akti, mūsu kopējā atbildība par bojājumiem un zaudējumiem, kas radušies saistībā ar Līgumu, ir stingri ierobežota līdz Jūsu iegādāto Preču pirkuma cenai.
 
6.4 Notikumi ārpus mūsu ietekmes
Mēs neesam atbildīgi un neuzņemamies atbildību par to, ka jebkādi mūsu līgumā paredzētie pienākumi netiks izpildīti vai tiek kavēti, ja to izraisīs notikumi ārpus mūsu saprātīgas ietekmes (”Nepārvaramas varas notikums”). Nepārvaramas varas notikums ietver jebkuru darbību, notikumu, nenotikušu gadījumu, bezdarbību vai negadījumu, kas ir ārpus mūsu saprātīgas ietekmes, un jo īpaši ietver (bez ierobežojumiem) tālāk norādīto:
i. streiki, lokauti vai cita veida industriāla darbība;
ii. pilsoniskie nemieri, grautiņi, iebrukums, teroristu uzbrukumi vai teroristu uzbrukuma draudi, karadarbība (neatkarīgi no tā, vai tā ir vai nav deklarēta) vai kara draudi, vai gatavošanās karam;
iii. ugunsgrēks, sprādziens, vētra, plūdi, zemestrīce, nogruvums, epidēmija vai cita dabas katastrofa;
iv. dzelzceļa, kuģniecības, gaisa kuģu, autotransporta vai citu publisko vai privāto transporta līdzekļu izmantošanas neiespējamība;
v. neiespējamība izmantot publiskos vai privātos telekomunikāciju tīklus; un
vi. jebkuras valdības izdotie tiesību akti, dekrēti, likumdošana, noteikumi vai ierobežojumi.
vii. Mūsu darbība saskaņā ar jebkuru Līgumu tiek uzskatīta par apturētu uz laiku, kamēr turpinās nepārvaramas varas notikums, un mums tiek piešķirts Līguma izpildes laika pagarinājums šī perioda laikā. Mēs izmantosim mūsu saprātīgos centienus, lai pārvarētu nepārvaramas varas notikumu vai rastu risinājumu, saskaņā ar kuru mūsu saistības saskaņā ar Līgumu var tikt izpildītas, neskatoties uz nepārvaramas varas notikumu.
 
7 Apmaksas nosacījumi
7.1 GoPay sistēma ar bankas nrēķinu karti
Apmaksa pasūtījuma izveides brīdī ar bankas norēķinu karti GoPay maksājumu sistēmā. Nauda tiek ieturēta no kartei piesaistītā norēķinu konta saskaņā ar pasūtījuma rēķinu.
 
7.2 Apmaksa pie preces saņemšanas kurjeram - ar pēcapmaksu
Apmaksa par precēm tiek veikta pasūtījuma saņemšanas brīdī pasūtījuma rēķinā noteiktajā apmērā. Pasūtījuma atgriešanas gadījumā naudas atmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu. Lai to veiktu, mums nepieciešama Jūsu bankas konta informācija (IBAN un SWIFT).
Esam pielikuši visus centienus, lai iepirkšanās mūsu mājas lapā būtu droša. Šī iemesla dēļ, FROGIES  nevar tikt uzskatīti par atbildīgiem gadījumos, ja notikuši krāpnieciski darījumi vai tikuši nozagti norēķinu kartes dati, taču mēs palīdzēsim Jums un Jūsu norēķinu kartes izdevēja bankai izmeklēt krāpnieciskus darījumus ar norēķinu kartēm.
 
7.3 Bankas pārskaitījums tiešsaistē
Izvēlieties maksājumu ar bankas pārskaitījumu iepirkumu grozā*Banku pārskaitījumi ir iespējami tikai izvēlētām bankām.
Pēc bankas izvēles piesakieties savā internetbankā.
Visa maksājuma informācija jau būs aizpildīta, Jums tikai  atliek apstiprināt pārskaitījumu. Pēc tam veiciet maksājumu.
 
8 Atlaižu kuponi (atlaides kodi un kuponi) un dāvanu kuponi
(a) Izmantojot atlaižu vai dāvanu kuponu e-veikalā FROGIES  jāņem vērā sekojoši nosacījumi:
i. vienu atlaižu/dāvanu kodu nevar izmantot vairākas reizes
ii. atlaižu/dāvanu kodi nevar tikt apvienoti (nevar izmantot vairākus kuponus vienā pasūtījumā)
iii. atlaižu/dāvanu koda summa tiek vienmērīgi izdalīta uz visām precēm pasūtījumā, skatīt punktu ii
(b) Līguma atteikuma gadījumā vai pasūtījuma daļējas atgriešanas rezultātā, ja pasūtījumā ticis izmantots atlaižu/dāvanu kods, tad klientam par atgriezto preci tiks veikta naudas atmaksa tādā apmērā, kādā par preci reāli tika samaksāts (pēc atlaides piemērošanas).
(c) Ja atlaižu/dāvanu kodam ir derīguma termiņš, tad šo atlaižu/dāvanu kodu klientam jāizmanto norādītā termiņa ietvaros. Ja atlaižu/dāvanu kods netiek izmantots derīguma termiņa laikā, tiek uzskatīts, ka klients no piedāvājuma atteicies, un nekāda tālāka kompensācija par neizmantoto kuponu netiek paredzēta.
(d) Ja atlaižu/dāvanu kods tiek izmantots pārkāpjot veikala noteikumus vai veikala pārstāvja sniegtos nosacījumus atlaižu/dāvanu koda izmantošanai, veikalam ir tiesības atlaižu/dāvanu kodu no pasūtījuma dzēst, attiecīgi nepiemērojot norādīto atlaidi.
(c) Dāvanu kuponi
i. Dāvanu kupons derīgs 6 mēnešus no izdošanas brīža.
ii. Dāvanu kupona kods ir unikāls un var tikt izmantots tikai vienu reizi.
iii. Dāvanu kupons var tikt izmantots arī transporta izdevumiem.
iv. Dāvanu kupons izmantojams vienā pirkuma reizē un nevar tikt sadalīts vairākos pirkumos.
v. Neizmantotu dāvanu kuponu nevar apmainīt, atgriest vai pagarināt.
Augstāk minētie noteikumi attiecas uz atlaižu/dāvanu kodiem, ja vien nav ticis skaidri norādīts citādi no veikala pārstāvju puses.
 
9.Papildus pakalpojumi
9.1 "Dāvanu iesaiņojums" ir pakalpojums, saskaņā ar kuru pasūtītās preces tiek iesaiņotas dāvanu kastē. "Sūtījuma apdrošināšana" ir pakalpojums, kas nodrošina drošu pasūtījuma piegādi, kā arī gadījumā, ja rodas kādas problēmas, mēs tās risināsim ar piegādes kompāniju Jūsu vietā. Maksa par abiem pakalpojumiem ir vienreizēja, veicama pie pasūtījuma izveides un netiek atmaksāta. Pēc pasūtījuma iepakošanas no šiem pakalpojumiem atteikties vairs nav iespējams (ja šie pakalpojumi izvēlēti pie pasūtījuma izveides). "Sūtījuma apdrošināšana" ir brīvprātīgs pakalpojums. Sūdzības pārvadātājam saskaņā ar likumu ilgst līdz 30 dienām no brīža, kad klients ir saņēmis informāciju par šo faktu. Kompleksās apdrošināšanas izmantošanas gadījumā sūdzība klientam tiek izskatīta prioritārā kārtā 10 dienu laikā , kad klients ir saņēmis informāciju par šo faktu.Ja klients nevēlas apdrošināt paku un neizvēlas šo papildus pakalpojumu pasūtījumā, sūdzība ar pārvadātāju tiks izskatīta 30 dienu laikā. Maksa par abiem pakalpojumiem ir vienreizēja, maksājama uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas un neatmaksājama. Atteikties no pakalpojumiem nav iespējams, ja prece jau ir iepakota (pārdevējs dāvanu vai ekoloģiskā iepakojuma pakalpojumu saņem uzreiz pēc pasūtījuma izveides, ja klients izvēlas šo pakalpojumu).
Ja nevēlaties pakalpojumu "Sūtījuma apdrošināšana", vienkārši izdzēsiet to no groza, noklikšķinot uz "X" blakus pasūtījuma apdrošināšanas summai.
9.2 Pakas apdrošināšana
Gadījumā, kad mēs gaidām produktu piegādi no piegādātāja, mēs iepakosim pasūtījumu tūlīt pēc preču sanēmšanas mūsu noliktāvā. Pateicoties mūsu sūtījumu apdrošināšanas pakalpojumam, Jums nav jāgaida, kamēr situācija tiks atrisināta juridiskajā termiņā bojājumu vai zaudējumu gadījumā. Viss, kas Jums jādara, ir ziņot par sūtījuma zaudējumiem vai bojājumiem, un mēs pēc iespējas ātrāk atmaksāsim jums par bojātajām vai pazaudētajām precēm.
9.3 Maksa un atteikšanās no papildu pakalpojumiem
Maksa par "Dāvanu iesaiņošanu" un" Pakas apdrošināšana" ir vienreizēja maksa, kas maksājama uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas un nav atmaksājama. Pakalpojumus nevar atsaukt, ja preces jau ir iepakotas (ja izvēlaties šo pakalpojumu, mēs turpinām sniegt dāvanu iesaiņošanas vai ekopaketes pakalpojumu uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas).
 
10 Preču pārvadāšana un piegāde
Preču piegāde tiek veikta ar DPD vai Omnivu. Jūsu pasūtījums tiks piegādāts uz norādīto adresi vidēji 7-13 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. Pirms pasūtījuma piegādes kompānija ar Jums sazināsies uz pasūtījumā norādīto telefona numuru. Saņemot sūtījumu Jums būs nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pase, ID karte, vadītāja apliecība) un parakstīties par pakas saņemšanu.
 
10.1 Piegādes veidi
• Piegāde uz klienta norādīto adresi ar DPD vai Omniva  kurjeru (ar DPD kurjeru tikai apmaksātiem sūtījumiem)
• Piegāde uz DPD vai Omniva paku skapi   (uz DPD paku skapi tikai apmaksātiem sūtījumiem)
 
10.2 Piegādes izmaksas
Par piegādes maksu varat uzzināt tīmekļa vietnē, sadaļā Piegāde un Apmaksa, kā arī pasūtīšanās laikā. Apstiprinājuma e-pastā Jūs arī saņemsiet piegādes izmaksas kopsavilkumu.
 
Piezīme:
Mēs iesakām atvērt un pārbaudīt saņemtos sūtījumus uzreiz pēc piegādes, lai pārliecinātos, ka saņemtā prece nav bojāta (arī gadījumā, ja iepakojums nebija bojāts). Ja iepakojumam ir redzamas bojājuma pazīmes, atsakieties sūtījumu pieņemt. Ja šāda nepatīkama situācija atgadās, nekavējoties informējiet mūs (ne vēlāk kā nākošajā darba dienā) sūtot e-pastu uz [email protected] . Situācija tiks atrisināta iespējami īsā laikā.
 
10.3 Garantijas
(a) FROGIES garantē Klientam, ka brīdī, kad Klients saņem Preces:
i. Preces atbilst raksturlielumiem, par ko puses ir vienojušās, vai (ja nav panākta vienošanās) raksturlielumiem, kurus Tīmekļa vietnē ir norādījis FROGIES  vai Preču ražotājs vai kurus sagaida Klients, atsaucoties uz Preču būtību un ar to saistītu reklāmu;
ii. Preces var tikt izmantotas FROGIES  norādītajiem mērķiem vai mērķiem, kuriem parasti tiek izmantotas šāda veida preces;
iii. Preces ir piegādātas attiecīgajā daudzumā, izmērā un svarā;
iv. Preces atbilst likumā noteiktajām prasībām.
(b) FROGIES Klientam piegādā pasūtītās Preces nolīgtajā apjomā, kvalitātē un dizainā.
 
10.4 Iepakošana
Ja nav noteikts citādi, FROGIES  iepako Preces pēc vienošanās; ja vienošanās nav, attiecīgās Preces tiek iepakotas tā, lai nodrošinātu to aizsardzību un saglabāšanu.
 
10.5 Pieejamība
Mēs rūpīgi pārliecināmies par to, lai Tīmekļa vietnē pieejamās Preču specifikācijas, apraksti un cenas būtu precīzas brīdī, kad attiecīgā informācija tiek ievadīta sistēmā. Kaut arī mēs cenšamies, lai Tīmekļa vietne tiktu pēc iespējas atjaunināta, informācija, kas konkrētajā laikā tiek rādīta šajā Tīmekļa vietnē, ne vienmēr var atspoguļot pieejamību brīdī, kad veicat pasūtījumu. Produkta cena būs redzama pasūtījuma noformēšanas gaitā un apstiprinājuma e-pastā.
 
11 Personīgās informācijas aizsardzība
FROGIES  ar šo apliecina un garantē, ka visi personas dati tiek uzskatīti par privātiem un konfidenciāliem un tādēļ tiek apstrādāti saskaņā ar Konfidencialitātes politiku.
11.1 Novērtēšanas un atsauksmes 
Pēc pasūtījuma veikšanas un piegādes mēs uz Jūsu e-pastu nosūtīsim mūsu novērtējuma veidlapu, kurā varēsiet novērtēt preces kvalitāti. Nosūtot to, Jūs piekrītat sniegt vērtēšanas veidlapā iekļautos personas datus. Mūsu publicētās atsauksmes ir tikai no klientiem, kuri patiešām ir iegādājušies mūsu e-veikalā apskatītos produktus, un tās ir atzīmētas ar atzīmi "klienta novērtējums ". Pirms atsauksmju publicēšanas visas atsauksmes mēs analizējam, pamatojoties uz dažādiem raksturlielumiem, piemēram, savlaicīgumu, garumu, atsauksmes lietderību u. c., tādējādi novēršot iespēju, ka atsauksmes varētu tikt ļaunprātīgi izmantotas negodīgiem mērķiem un negodīgai rīcībai.Mēs nekādā veidā nemazinām sniegto atsauksmju objektivitāti un neizkropļojam to patiesumu. Mēs neietekmējam to klientu loku, kuriem tiek nosūtīta anketa. Klienti nesaņem nekādu atlīdzību par pozitīvām atsauksmēm.Mēs paturam tiesības dzēst atsauksmes, kas ir apmelojošas vai satur vulgārus izteicienus (tās dzēsīsim mēs). Izņēmuma gadījumos mēs varam iejaukties teksta atsauksmju daļā, kas satur aizskarošus izteicienus, nelikumīgu saturu vai kas nav saistīta ar produktu vai tā novērtējumu. Šādā gadījumā pie teksta vērtējuma tiek pievienota piezīme, kas norāda, ka teksts ir labots šajos noteikumos un nosacījumos izklāstīto iemeslu dēļ. Klients nevarēs reģistrēt atsauksmi pēc tās publicēšanas. Ja klients vēlas izdzēst atsauksmi, viņš to var mums lūgt ar e-pasta starpniecību. FC Ecom,s.r.o. var sazināties ar klientu, kurš publicējis atsauksmi, izmantojot norādīto e-pasta adresi. Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Privātuma deklarāciju.
 
12 Likums, uzraudzība un strīdu izšķiršana
12.1 Piemērojamā likumdošana
Šos Noteikumus un Līgumus jāreglamentē un jāinterpretē saskaņā ar Slovākijas Republikas tiesību aktiem attiecībā uz patērētāju aizsardzību, kas paredzēta ārvalstu tiesību aktos.
 
12.2 Sūdzības un atbildība
(a) Jūs varat iesūtīt savu sūdzību caur kontaktu formu vai nosūtīt to uz attiecīgo valdības iestāžu adresi.
(b) Patērētāju tiesību aizsardzību un darbību saskaņā ar likumdošanu uzrauga Latvijas patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
 

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010
[email protected]
(c) Laipni lūdzam vispirms sazināties ar FROGIES  uz e-pasta adresi  [email protected] situācijas risināšanai.
 
12.3 Alternatīvā strīdu izšķiršana
(a) Jebkuri strīdi, kas cēlušies no Līguma starp mums un Eiropas Savienības Patērētājiem, kurus mēs nespējam atrisināt kopā, var tikt izšķirti ārpus tiesas, izmantojot Alternatīvo strīdu izšķiršanas vai Tiešsaistes strīdu izšķiršanas procedūru.
(b) Atbildīgā iestāde par alternatīvo strīdu izšķiršanu starp Uzņēmējiem un Patērētājiem ir Slovākijas Tirdzniecības Inspekcija:

Slovenská obchodná inšpekcia pre Trenčiansky kraj

Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín
https://www.soi.sk/
(c) Ārpustiesas iestāžu saraksts Eiropas Savienībā ir pieejams šādā tīmekļa vietnē: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.htm
(d) Kā Eiropas Savienības Patērētājs Jūs varat izmantot platformu, kas paredzēta Eiropas Komisijas uzturētai tiešsaistes strīdu izšķiršanai, kas pieejama šādā tīmekļa vietnē: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
12.4 Jurisdikcija
Ciktāl to pieļauj tiesību akti par likumu kolīzijām, Slovākijas Republikas tiesām ir izņēmuma jurisdikcija, lai atrisinātu strīdus vai prasības, kas izriet no Līguma, Līguma priekšmeta vai veidošanas, vai ir saistībā ar Līgumu (ieskaitot ārpuslīguma strīdus vai prasības).
 
13 Gala piezīmes
13.1 Intelektuālais īpašums un tiesības to izmantot.
(a) Ja vien nav noteikts citādi, autortiesības un citas intelektuālā īpašuma tiesības Tīmekļa vietnē esošajam saturam pieder mums vai mūsu licencētājiem. Jebkāda piekļuve Tīmekļa vietnei vai tās izmantošana jebkāda iemesla dēļ, kas nav Jūsu personīga, nekomerciāla izmantošana, ir aizliegta.
(b) Nevienu Tīmekļa vietnes daļu nedrīkst reproducēt vai uzglabāt citā tīmekļa vietnē vai iekļaut nevienā publiskā vai privātā elektroniskā izguves sistēmā vai Tīmekļa vietnē bez iepriekšējas rakstiskas atļaujas.
(c) Jūs apliecināt un piekrītat, ka Tīmekļa vietnē esošais materiāls un saturs ir pieejams tikai Jūsu personiskajai nekomerciālai lietošanai un ka Jūs šādam mērķim (ja nepieciešams, lai iegādātos Preces) lejupielādētu šo materiālu un saturu tikai vienā datora cietajā diskā. Jebkāda cita Tīmekļa vietnes materiāla un satura izmantošana ir stingri aizliegta.
(d) Jūs piekrītat (un piekrītat neatbalstīt un neveicināt trešo personu) nekopēt, nereproducēt, nepārraidīt, nepublicēt, neattēlot, neizplatīt, komerciāli neizmantot un neveidot atvasinātus materiālus un saturu.
(e) Jūs apliecināt, ka Jums nav tiesību izmantot FROGIES  vai FROGIES  līgumpartneru reģistrētās preču zīmes, tirdzniecības nosaukumus, uzņēmumu logotipus u. C. īpašumu.
 
13.2 Likumdošanas ievērošana.
Mājas lapu var izmantot tikai likumīgiem nolūkiem un likumīgā veidā. Jūs piekrītat ievērot visus piemērojamos tiesību aktus, statūtus un noteikumus saistībā ar Tīmekļa vietni un jebkādiem darījumiem, kas tiek veikti vietnē vai caur to.
 
13.3 Rakstiskā saziņa.
Piemērojamie tiesību akti prasa, lai daļa informācijas vai paziņojumu, kuru mēs Jums nosūtam, būtu rakstveida. Lietojot Tīmekļa vietni, Jūs piekrītat, ka saziņa ar mums būs galvenokārt elektroniska. Mēs sazināsimies ar Jums pa e-pastu vai sniegsim Jums informāciju, publicējot paziņojumus mūsu Tīmekļa vietnē. Līguma nolūkos Jūs piekrītat šiem elektroniskās saziņas veidiem un Jūs apliecināt, ka visi līgumi, paziņojumi, informācija un citas ziņas, kuras mēs Jums elektroniski piegādājam, atbilst visām likumīgajām prasībām par to, ka šādi paziņojumi ir rakstiski. Šis nosacījums neietekmē Jūsu likumiskās tiesības.
 
13.4 Tiesību un saistību nodošana.
(a) Līgums starp Jums un mums ir saistošs gan Jums, gan mums, gan mūsu attiecīgajiem pēctečiem un pilnvarotajām personām.
(b) Jūs nedrīkstat nodot, piešķirt, iekasēt vai citādi atsavināt Līgumu vai jebkādas savas tiesības vai saistības, kas izriet no tā, bez mūsu iepriekšējas rakstiskas piekrišanas.
(c) Mēs jebkurā brīdī Līguma darbības laikā varam nodot, piešķirt, iekasēt, nodot apakšuzņēmējam vai citādi realizēt Līgumu vai jebkādas mūsu tiesības vai saistības, kas izriet no tā.
 
13.5 Nošķirtība.
(a) Ja kāda šo Noteikumu daļa tiek uzskatīta par nelikumīgu, spēkā neesošu vai jebkāda iemesla dēļ neīstenojamu, tad šo daļu uzskata par nošķirtu no šiem Noteikumiem un tā neietekmē nevienas šajos Noteikumos atlikušās daļas spēkā esamību un izpildāmību.
 
13.6 Atteikums.
Neviena mūsu atteikšanās nevar tik uzskatīta par atteikšanos no jebkāda procesa vai sekojoša noteikumu pārkāpuma.
 
13.7 Viss līgums.
Mēs paļaujamies uz šiem Noteikumiem un visiem dokumentiem, kas tajos ir skaidri minēti, saistībā ar jebkura Līguma priekšmetu.
 
13.8 Mūsu tiesības mainīt šos Noteikumus un Tīmekļa vietni.
(a) Mums ir tiesības laiku pa laikam pārskatīt un grozīt šos Noteikumus. Uz jums attiecas politikas un Noteikumi, kas ir spēkā brīdī, kad pasūtāt no mums Preces, ja vien izmaiņas šajās politikās vai šajos Noteikumos ir nepieciešams veikt saskaņā ar likumdošanas vai valsts institūciju prasībām (šādā gadījumā izmaiņas tiks piemērotas Jūsu iepriekš veiktajiem pasūtījumiem), vai arī ja mēs informēsim Jūs par izmaiņām šajās politikās vai šajos Noteikumos, pirms mēs nosūtīsim Jums apstiprinājuma rīkojumu (šādā gadījumā mums ir tiesības pieņemt, ka esat pieņēmis izmaiņas Noteikumos, ja vien Jūs nepaziņojat mums par pretējo septiņu darba dienu laikā pēc Preču saņemšanas). Ja nepiekrītat šādiem grozītiem Noteikumiem, Jums jāpārtrauc izmantot Tīmekļa vietni. Ja turpināsiet izmantot Tīmekļa vietni, tiks uzskatīts, ka esat pieņēmis grozītos Noteikumus.
(b) Mēs paturam tiesības īslaicīgi vai pastāvīgi mainīt vai slēgt šo Tīmekļa vietni (vai jebkuru tās daļu) ar vai bez iepriekšēja paziņojuma. Mēs neuzņemamies atbildību pret Jums vai trešajām personām par jebkādām izmaiņām Tīmekļa vietnē vai par Tīmekļa vietnes slēgšanu.